Op naar het zuiden

18 september 2019 - Anse A La Mouche, Seychellen

Eindelijk... Een nachtrust van 10 uren achter de rug, dit hadden we nodig!! Ontwaken met het Seychelse vogelgezang , beter kan het niet worden toch? Volledig uitgerust beginnen we onze dag met een heerlijk ontbijt. De ene een ommeletje, de andere toast met het plaatselijke vers fruit. Allen content! We gaan vandaag richting het zuidelijke deel van Mahé. Naar t'schijnt (volgens Emy) de zonnige kant van het eiland.. Misschien even een kleine mededeling: Blijkbaar schuiven hier de seizoenen, net als de rest van de wereld, ook op. Het regenseizoen heeft zich hier al reeds gevestigd en krijgen daarbij dus elke dag wel een tropische bui op ons dak. Maar aangezien de temperatuur hier tussen de 25 en 28 graden is, en er ook dagelijks de nodige zonnestralen doorkomen , kunnen we er best mee leven. De prachtige natuur maakt dit dan ook meer dan goed. Het blijft het paradijs! Na een rit van 45 minuten komen we aan in ons volgend hotel. We hebben elks ons eigen huis met privé zwembadje! Het verliefde koppeltje heeft uiteraard hun eigen stek vlak naast het onze. Gezellig he 😁. We wagen ons 1st nog even aan een lunch met zeezicht gevolgd door een strandpartijtje. Eenmaal terug gearriveerd aan ons hotel zitten we nog even gezellig samen te genieten van het prachtige uitzicht vanuit onze kamers. Allen op tijd bedje in nu, want morgen is het D-day!