Het bruidspaar achterna!

17 september 2019 - Bel Ombre, Seychellen

Eindelijk, Maandag 16-9 is gearriveerd, we gaan het bruidspaar ( to be) tegemoet! Met een overtuigende voorbereiding van welgeteld enkele maanden bij de ene, een week/30u bij die ander 2 , zijn we er helemaal klaar voor en hebben we allen uitgekeken naar dit moment. Ale ja , bij Renée was het even iets minder... Toen ze de mastodont van een vliegtuig (Emirates) zag staan, zakte de moed haar even in de schoenen . Wij als moedige vliegers steldden haar gerust met de volgende woorden : Pakt op tijd a pilleke he!! En deze wijze raad heeft ze uiteraard opgevolgd. Aangezien dat zo 1 pilletje een werking heeft van 12 u , heeft Renée zonder twijfel (vanaf de 2de vlucht) onze eindbestemming behaald. #reneevandewereld 

Dinsdag 17-9 

We landen omstreeks 7.10u op het grootste eiland, Mahé. Het enthousiasme is even wat minder na een reis van 21u. (2 treinen en 2 vluchten) Renée begint stilletjes aan te ontnuchteren , en die ander 2 hun blaffeturen vallen bijna dicht .. Wa wilde nu ook als je je ontbijt op de vlieger om 03.25u krijgt!! Soit , we zetten onze vermoeidheid opzij want Emy en Jeroen wachten vol ongeduld ( dat doen we onszelf toch geloven) op... Laat die vakantie maar beginnen!

Foto’s

2 Reacties

  1. Astrid:
    17 september 2019
    Super. Geniet ervan en doe dat toekomstig getrouwd koppel de groeten.
  2. Norbert:
    17 september 2019
    Super leuk om zo mee te volgen. 👍🏼👍🏼👍🏼