Maya bay

18 februari 2017 - Tambon Ao Nang, Thailand

Half 6 die wekker af! Zijn wij eigenlijk wel op verlof ofwa??? Het zit dus zo... We gaan vandaag naar Maya beach, de locatie waar de film met Leonardo Dicaprio gemaakt is, The beach. Dit blijkt zo'n enorme trekpleister te zijn waar het stikt van het volk, dat je ook de vroegste tour kon nemen, om 6.30u... Aangezien wij geen selfie's kunnen nemen met ne berg chinezen op de achtergrond, hadden we dit er dus wel voor over. En prachtig dat het was! De Leo er nog bij en twas helemaal af.... We passeerde ook nog even langs 'monkey beach'. Een klein stukje strand waar dus aapjes zitten. Tegen de middag arriveerden we aan ons strand en hebben we weer languit niets gedaan, buiten zonnen en zwemmen dan toch. De gevoelsthemperatuur behaalde hier vandaag dan ook maar liefst 37 graden! Tegen de avond toch nog ff het viewpoint meedoorgenomen ( alweer 200 trappen ),en onze zoveelste tete a tete gehouden.  Aangezien het hier stikt van de Thaise massage en schoonheidssallons vonden we dat het ook wel eens tijd werd om ons eens goed te laten verwennen. Hier is het the place to be om dit te laten doen , budgetgewijs dan toch .  Emy gaat voor de full-pedicure. Haar vinger- en teennagels schitteren als nooit te voren! Cathy heeft gekozen voor de full-bodymassage. En met full kan je er zeker van zijn dat het full was! Gordijntje ging wel dicht, maar naar een happy-ending wordt bij vrouwen blijkbaar niet gevraagd... Fieuw!! Dit alles voor 10 per persoon. Geen geld!  Ontspannen als we zijn, kruipen we er nu lekker in. Goede nachtrust verzekerd!

1. Maarten Geentjens:
    18 februari 2017
    Hahahaha, happy ending kwas erop aant wachten !! :D en die aapjes :o zalig !
  2. Kizzy:
    18 februari 2017
    Waaauw
  3. Astrid:
    19 februari 2017
    super!
  4. Cindy Jacobs:
    19 februari 2017
    Amai ik sta hier met een trui en nog is een vest over seg :( maar ik gun het jullie wel he!! :)
  5. MP:
    20 februari 2017
    Haha, LOL! De Jan met een stuk watermeloen en CC zat daar precies ook wat in het rond te gapen. Leuk als je je collega's op vakantie tegen komt :p
  6. Cathy:
    20 februari 2017
    Zo ver had ik nog niet nagedacht... maar nu je het zegt , ik zie er nog collega's in!
  7. De Busser Louisa:
    dat ziet er goed uit
  8. Ann:
    20 februari 2017
    hey jullie hebben een leuke reis geplandt wie heeft dat allemaal geregelt zit goed ineen geregeld jullie zullen wel moet zijn dat jullie trug zijn een top vakansie groetjesxxx