Phuket

21 februari 2017

Zondag was onze laatste dag op het paradijselijke  Phi Phi. We hadden nog eens zin om in actie te schieten dus besloten we om te gaan kajakken. Ervaren kajakkers zoals we zijn was de zee toch nog iets nieuws voor ons. Maar de golven hier in Thailand konden we met gemak aan! Uit de kajak stappen op zee was wel geen optie, het zit hier namelijk vol met zee egels. En die zijn dus giftig heeft een Hollander ons vertelt... Dank u noorderbuur! De resterende dag hebben we , voor de verandering, aan het strand doorgebracht. Maar welke Belg kan er in 35 graden dan ook iets doen ??? Onze avond was lachen geblazen! We zijn naar thai-boxing gaan kijken, amusement verzekerd, aangezien het open was voor iedereen. Ne zatte rus die afgetroefd werd en eindigde met een snee in zijn hoofd, 2 vrouwen die meer plat lachen van het lachen ipv KO te liggen op de grond, een nogal zwaarlijvige man die het opnam tegen een strak, klein maar vinnig weten-wij-veel welke nationaliteit hem had, en een paar die een bloedneus hadden opgelopen. Het lijkt misschien allemaal  ruw, maar het klinkt erger dan dat het eigenlijk was . De volgende ochtend nemen we alweer de boot richting Phuket. Het eiland van de ladyboys en ook nog veel andere vettige dingen ( hebben we gehoord ). For us to find out! We hebben ons hotel toch in een rustigere buurt gezocht, Kata Noi beach. Er hangt hier een heerlijke relaxte sfeer om onze laatste dagen in Thailand goed te kunnen afsluiten. Vanavond gaan we dus op verkenning in Patong. We zijn dan wel vrouwen, maar we moeten dat toch ook is gezien hebben zeker!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. De Busser Louisa:
    21 februari 2017
    dat ziet er mooi uit, nog even en dan zijn jullie er weer
    nog veel plezier
  2. Emy Coutinho:
    21 februari 2017
    Daar denken we nog even niet aan..
  3. Astrid:
    21 februari 2017
    mooie foto op het strand van jullie
  4. Ann:
    21 februari 2017
    heel mooie geniet er nog van groetjes