Koh Phi Phi

17 februari 2017 - Koh Phi Phi, Thailand

Wat waren we blij dat we in Krabi waren gearriveerd! Het was een misselijke ( letterlijk dan ) rit met ' the crazy cabdriver '. Bijna heel het mini busje werd ziek van het gedraai en gehobbel, inclusief Cathy! Na een rit van 4,5 uurs eindelijk aangekomen in ons hotel in Krabi. We zijn hier uiteindelijk maar 1 nacht gebleven, het weer werd daar niet echt veelbelovend dus zijn we de dag erna meteen doorgereisd naar Koh Phi Phi. Weeral die boot op voor 2 uurs....  We zitten dus terug op een eiland, en wat voor 1! Parelwitte stranden die aanvoelen als fluweel tussen je tenen , azuurblauwe zee waar je de vissen aan je voeten ziet zwemmen, grote rotspartijen die zomaar uit de zee schieten en natuurlijk .... palmbomen! Op Phi Phi weten ze ook wel heel goed te feesten, vooral die jeugd. Wij kunnen tegen hen niet meer op aangezien wij al zat waren na 1 cocktail! Man.. dat is hier gewoon 4/5 pure alcohol in een groot glas en de rest wat frisdrank. Toch hebben we besloten om hier tot maandag te blijven. De zon blijft hier effe plakken dus wij ook ! Vanmorgen gingen we volle moed zonnen op een nabij gelegen strandje. Lekker niets doen vandaag... Uitgezonderd de zwempartij naar onze boot dan weliswaar. We hadden een afgelegen strandje gevonden dat een erg gemakkelijke entree had.... Bij eb dan toch. Tegen de tijd dat we terug naar onze boot moesten gaan, was het getij alweer gestegen, wat nu??? Naar huis  zwemmen dan maar! Heel goed bezig Cathy en Emy.... We hebben echt ne goeie titel gekozen he . Uiteindelijk zijn we aangemeerd aan ons hotel, douchke genomen en een tete a tete gehouden. We gaan de komende dagen dus echt vakantie houden!

Next stop - Niks van! Wij blijven hier

1. Renée:
    17 februari 2017
    En ik denk altijd maar dat de mannen voor iets anders naar Thailand op verlof gaan... Het zou dan toch wel eens gewoon voor het uitzicht kunnen zijn :) Woensdag was het hier in België 15° dat voelde ook al een beetje paradijslek aan, vandaag vooral regen zoals we ons thuisland kennen dus geniet er nog van!!!
  2. Martine:
    17 februari 2017
    Het ziet er zààààààlig uit! 20 jaar geleden naar Thailand geweest en na het zien van al jullie schitterende foto's hunkerend om nog eens terug te gaan!! Zucht...
  3. Emy Coutinho:
    18 februari 2017
    Het is hier ook echt zalig! Iets toeristischer misschien als 20'jaar geleden maar voorlopig gaat iedereen nog aan de kant als wij er met onze canera aankomen en we willen geen 'toeristen' op de foto!
  4. Van Tulden Rita:
    18 februari 2017
    God,,prachtig als ik dit allemaal zo lees,jullie zien er ook fantastisch goed uit!!! Ik denk niet dat jullie graag naar huis komen,haha,maar ik zou het ook niet doen ze,haha,geniet nog van jullie laatste weekje daar,dikke zoen?
  5. Cindy Jacobs:
    19 februari 2017
    Cathy ik zal al maar gaan zonnebanken want amai mooi kleurtje precies!! ;)
  6. Cathy:
    19 februari 2017