Going home

24 februari 2017 - Doha, Qatar

Onze laatste dag brengen we al reizend door. We hebben namelijk 3 vluchten te halen. Vanmiddag hebben we onze 1ste vlucht van Phuket naar Bangkok al reeds gehaald. Was maar nipt! We hebben moeten voorkruipen langs alle kanten in die vluchthaven of we hadden onze vlucht gemist..... Blijkbaar hadden we de reistijd naar de vluchthaven wat verkeerd begrepen... Dat Thais - Engels is dan ook een heel moeilijke taal! Aangezien we al in Bangkok landde kon het daar al niet meer mislopen bij onze volgende vlucht . Een beetje pijn doet het wel om hier te vertrekken. Zeker nu we gehoord hebben wat voor weer ons staat te wachten! Maar soit , we zijn natuurlijk ook weer heel blij om jullie allemaal terug te zien en er weer volop in te vliegen met onze paardjes. Wat onthouden we uit Thailand: Dat heel de wereld denkt dat we Duitsers zijn.... Dat we kunnen doorgaan als zussen of als lesbisch koppel ..... Dat wanneer een Thai het teken doet van bol het af, hij eigenlijk bedoeld: kom naar hier..... Dat we ook zeker begrijpen nu waarom veel mannen een Thaise vrouw gaan halen. Ze zijn erg zorgzaam, lief en vrolijk. Welke man wil nu niet zo'n vrouw die alles voor hen doet?? Ge moet alleen af en toe wat geld opsturen .... Dat Thais-Engels zijn eigen taal erkenning moet krijgen, hoe moeilijk is da!!! .... En dat je een pro wordt in squads over de wc, daar wil je niet op gaan zitten!

We hebben een geweldige reis gehad en ons super geamuseerd! Vele mooie dingen gezien, ook enkele rare, die we nooit meer gaan vergeten. Ook wij  kunnen nu zeggen dat Thailand 'amazing' is! Oh ja... we hebben ook nog een videoke geplaatst

Next stop - Thuis

1. De Busser Louisa:
    24 februari 2017
    fijn dat het een leuke vakantie geweest is, straks blij om jullie terug te zien
  2. Emy Coutinho:
    24 februari 2017
    We zijn geland en wachten op onze bagage. Alles is dus prima verlopen. Alleen dat het voor ons eigenlijk al 13u is..straks vroeg moe.