Patong

22 februari 2017 - Tambon Karon, Thailand

We bereiden ons voor op onze Patong trip.  We hebben ondertussen een Duitser leren kennen op het strand, we hadden een fotograaf nodig, die ons vrijwillig daar wou wegwijzen. Jot.... Ga maar mee! ( is ook goedkoper voor taxi bedachte we al ) We hebben ondertussen al gekke verhalen gehoord, die we graag eens ( euhm, vooral Cathy dan ) met onze eigen ogen hadden willen zien. En hebben we die gezien??? Ze maar zeker!! Bangla road , een grote brede straat waar de ene bar, striptent en discotheek na de andere staat te flikkeren. Thaise proppers op straat proberen je langs alle kanten naar binnen te sleuren. We worden al meteen uitgenodigd voor een lesbien show! Euhm.... De ladyboys waren er toch niet zo talrijk aanwezig als we gedacht hadden. Maar we weten wel dat de beruchte ping-pong show zijn naam alle eer aan doet! We gaan in op het voorstel van een propper en volgen haar mee een zijstraatje in. We komen terecht in een stripclub, niet overdreven groot, waar enkele Thaise grieten wat staan te wiggelen op het podium. Hm... ziet er niet meteen spannend uit. Maar al gauw draait de sfeer om en komt er een andere vrouw de show stelen. Het is 'the ping-pong lady'. Wat die lady nu juist allemaal doet? Awel.... Ze steekt ping pong balletjes in haar *pieeeeeep* en schiet ze de zaal rond. And beleef us.... Dat is niet het enigste wat er allemaal rondvliegt en uitkomt!! Voor meer gedetailleerde uitleg vraag je het ons maar persoonlijk, want dat wordt hier een vettig blogske anders ..... Daarna hebben we nog even de omringende paaldans -clubs bezocht en een danske geplaceerd in de plaatselijke discotheek. Waar is da feestje ?? Hier natuurlijk!! We zijn dan ook heel ons vakantie super saai geweest s'avonds, dus als we los gaan , gaan we door! Alles sluit daar al om 2u... ja lap! We zijn nog niet nuchter! We hebben dan bijna de keet mee afgesloten daar, nadat Emy 1st nog een keer van het podium werd gegooid door de security. Emy Emy toch.... Om 4 u bereiken we uiteindelijk dan toch ons bed. Het was een topavond waar we onszelf eens goed hebben kunnen laten gaan, ons ogen flink de kost hebben kunnen geven en alweer een ervaring rijker zijn ! En.... Ook ne meevaller is dat dieje Duitser alles heeft betaald. ( hij drong er zelf op aan ) Die had nog in gedachte de avond met ons spannend te kunnen afsluiten, maar hij is met een lege portefeuille en volle *pieeeeeep* naar huis kunnen gaan! Ja se...  Da doet hem zelf he. Nog een leuk weetje :  Dat zijn hier dus gepimpte taxi's. Met ingebouwde neonlampen en woefers, je blijft dus feesten tot je voor je deur staat in Patong! Vandaag doen we verder dus niets meer. Op het strand liggen in die hitte is na gisteren al vermoeiend genoeg.

1. Maarten Geentjens:
    22 februari 2017
    Hahaha, echt een beestig verhaal :D