Ko Samui... relax-dagje

9 februari 2017 - Ko Samui, Thailand

Vandaag vertrekken we met een binnenlandse vlucht richting Ko Samui. Aangezien ons vliegtuig om 6u in de ochtend al opsteeg , ging de wekker alweer om 3 u af. Zo komt dat nooit in orde met ons bioritme! Al snel komen we aan op dit mooie eiland waar we eindelijk die palmbomen, azuurblauwe zee en witte stranden kunnen bewonderen. Dit hebben we welgeteld euhm.... 8 uurs gedaan... Buiten zonnen , zwemmen en af en toe een dutje hebben we dus niet veel uitgespookt. Moet kunnen, we zijn tenslotte op vakantie! Tegen de avond aan pakken we toch  maar een douchke om  iets ofwat deftig te gaan dinneren. Daarna wat winkeltjes bezocht en weer richting hotel. Nog even op ons bungalow terrasje zitten , en ons bed in. Morgen vliegen we er weer volop in met onze scooter richting watervallen en jungle-buddha beelden!

Next stop . . We blijven hier nog ff rondhangen  om onze luie dag te compenseren.
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

Foto’s

3 Reacties

  1. Renée:
    9 februari 2017
    Ziet er daar geweldig uit! Als ik jullie verhaal lees dan droom ik even weg naar Thailand... Ik kijk dus al uit naar jullie volgende verhaal! xX
  2. Van Tulden Rita:
    9 februari 2017
    god,,,genieters!!! maar jullie hebben meer dan gelijk hoor. Ben blij in jullie plaats,,dikke knuf xxx
  3. De Busser Louisa:
    9 februari 2017
    dat ziet er goed uit groetjes