Ko Samui... relax-dagje
9 februari 2017 - Ko Samui, Thailand
Vandaag vertrekken we met een binnenlandse vlucht richting Ko Samui. Aangezien ons vliegtuig om 6u in de ochtend al opsteeg , ging de wekker alweer om 3 u af. Zo komt dat nooit in orde met ons bioritme! Al snel komen we aan op dit mooie eiland waar we eindelijk die palmbomen, azuurblauwe zee en witte stranden kunnen bewonderen. Dit hebben we welgeteld euhm.... 8 uurs gedaan... Buiten zonnen , zwemmen en af en toe een dutje hebben we dus niet veel uitgespookt. Moet kunnen, we zijn tenslotte op vakantie! Tegen de avond aan pakken we toch maar een douchke om iets ofwat deftig te gaan dinneren. Daarna wat winkeltjes bezocht en weer richting hotel. Nog even op ons bungalow terrasje zitten , en ons bed in. Morgen vliegen we er weer volop in met onze scooter richting watervallen en jungle-buddha beelden!
Next stop . . We blijven hier nog ff rondhangen om onze luie dag te compenseren.
Next stop . . We blijven hier nog ff rondhangen om onze luie dag te compenseren.
Foto’s
3 Reacties
-
Renée:9 februari 2017Ziet er daar geweldig uit! Als ik jullie verhaal lees dan droom ik even weg naar Thailand... Ik kijk dus al uit naar jullie volgende verhaal! xX
-
Van Tulden Rita:9 februari 2017god,,,genieters!!! maar jullie hebben meer dan gelijk hoor. Ben blij in jullie plaats,,dikke knuf xxx
-
De Busser Louisa:9 februari 2017dat ziet er goed uit groetjes

